fredag 17 december 2010

Fredag

I morse vaknade jag runt 11 tiden av att jag hörde att Robert som också sov hemma inatt steg upp och gick ner. När jag gick ner till köket stod han och gjorde i ordning frukost och hade fram en bricka, te och smörgåsar. Hade jag inte stigit upp skulle han alltså kommit upp med frukost till mej. Suck.. vilken otur! Men vad snäll min bror kan vara ibland!

Efter att vi stigit upp, ätit, gjort oss i ordning och druckit kaffe åkte vi in till stan. Först for vi till Markus som skulle klippas litegrann och sen på julklappsjakt till några butiker. Hittade inte så mycket så det får bli en till shoppingdag nån annan gång.

Nu sitter vi i Robbes lägenhet och har ätit varsin Big Mac-måltid som vi var och hämtade före vi åkte hit. Till det har vi tittat på Vänner. Nu ska jag fixa Robbes hår till hans julfest!

Dagens middag

 
Robert hittade mjukt och skönt får-ull på citymarket