lördag 8 januari 2011

Senaste dagarna

Senaste dagarna har jag varit rätt uttråkad och rastlös (som de flesta i min närhet antagligen vet om). Det är konstigt ibland hur man kan ha ganska mycket att göra men ändå känna sig rastlös och tråkig.

Detta har jag pysslat med:
Jobbat på Yle
Varit på bio med Sara, Rolle å Toffe
Kollat på film hos Markus
Träffat gamla goda vännerna Hannes, Stefan och Ante.
Tittat på Ohi On-pojkar på stan. Inte alltid en så trevlig syn.
Spelat Find it på abc
Umgåtts med syster och familj
Klippt en hel del
Varit på lan å t.o.m spelat själv en gång. Gick inge vidare.

På söndag far jag tillbaka till Jeppis. Jullovet är slut för denna gång. Kanske mitt sista jullov dessutom för kan hända att jag lämnar studielivet för gott när skolan är slut i maj. Den som lever får se.