fredag 5 december 2014

Vinn julpaket från Jurlique!

När jag jobbade som kosmetolog använde jag Jurliques produkter och de är helt klart bästa produkterna jag har använd! Mycket fina resultat och kunderna var supernöjda. Nu jobbar jag inte som kosmetolog längre men använder fortfarande Jurlique och tipsar alltid om deras produkter när någon frågar vad jag rekommenderar. De finns inte på så många ställen att köpas så enklast kan ni beställa dem på nätet, bl.a hos Marika.

Jag gillar produkterna eftersom de fungerar på så många olika hudtyper, det blir sällan fel vilka produkter man än väljer. De ger fukt åt en torr hudyta samtidigt som de inte täpper till porerna. Vitaminer och antioxidanter motverkar ålderstecken.

Nu till det roliga: Jag fick möjlighet att lotta ut ett fint paket till er!

För att vinna detta paket med härliga, vårdande produkter för torr och känslig hy behöver du bara gå in på www.jurlique.fi och kommentera här nedan vilken produkt du tycker verkar mest intressant bland sortimentet. Uppge också din mailadress så att jag kan kontakta dej om du vinner!

 Förpackningen innehåller Rose Moisture plus moisturising cleanser, rosewater balancing mist och rose moisture plus day Cream som tillför fukt till vintertorr hy men passar de flesta hudtyper och täpper inte till porerna. Du som har problem med finnar och orenheter kan också ha nytta av dessa produkter eftersom en återfuktad hudyta gör så att hudens egna fett slipper bättre ut ur porerna då en torr hudytan kan stänga in och täppa till.

Så, du har inget att förlora att delta i tävlingen som pågår en vecka, alltså fram till 12.12.2014

Mera intressanta produkter att beställa direkt hem till dej hittar du HÄR