fredag 21 februari 2014

Morgonrutiner

Mina morgnar ser väldigt likadana ut varje morgon har jag märkt. Såhär går det till:

1. Vaknar alltid av mej själv runt kl 5:00 (minns inte senast när jag behövt bli väckt av väckarklockan!). Tål kanske att tilläggas att jag ofta somnar 9:00 på kvällen, haha!

2. Går till köket, sveper en aminosyrashake och tar en Ripped Hardcore 


3. Ställer mej på steppern 45-60 minuter och svettas samtidigt som jag läser bloggar

4. Duschar och smörjer in mej med denna:

5. Lägger gröten att koka samtidigt som jag sminkar mej. I gröten är kardemumma ett måste, så gott! Samt en klick jordnötssmör på toppen. I gröten rör jag också ner en äggvita samt lite gott proteinpulver, som denna:

6. Äter gröt och kollar på friends! Ofta hinner jag stretcha också. Har märkt hur otroligt viktigt det är att jag stretchar och får upp rörligheten. Har märkt att jag är rätt sned pga mitt jobb (står och sminkar med ena handen) och det är något jag verkligen ska ta tag i efter tävling och vårda mej själv och bygga upp en bra balans i kroppen


Sen börjar det vara dags för jobbet som kallar kl 8:00! Det var min morgon det!

God morgon!