onsdag 9 juli 2014

Filmar till dokumentären idag

Idag ska jag snart träffa mina trillingsyskon för en morgoncardio ute i det strålande vädret.  Egentligen gillar jag inte denna värme eftersom jag är så otroligt värmekänslig. Har sovit dåligt eftersom jag kokat i sovrummet under nätterna. En smart (eller bara galen) lösning hade min sambo igår - med ett lakan som täcke omringade jag mej med fryspatroner och iskalla colaburkar för att kyla ner mej. Det måste ha sett ganska roligt ut. Och ja då kanske ni förstår hur mycket jag ogillar hetta.

Nåja, åter till ämnet. Idag får vi sällskap att självaste John Råholm som ska filma våran morgoncardio, Roberts matförberedelser efter det och sen till sist lite filmande på vårat kontor. Jag är så spänd på hur slutresultatet av dokumentären blir. Nästa år får vi svaret!