tisdag 17 maj 2011

Göteborg dag 23

Idag har det varit lugnt på salongen. Men imorgon är det betydligt mera: manikyr, ansiktsbehandling, fransfärgning, helkroppsmassage, brynplockning. Hela dagen fullbokad. Kul!

På lördag åker jag hem till Finland. Ska faktiskt bli roligt att komma hem och träffa alla kompisar och nära & kära igen. Och mommo och moffa! Oj vad jag ser fram emot att sitta hos mommo och moffa och dricka kaffe, berätta om resan och få höra vad de haft för sig under tiden jag varit borta. Hemma hos dem är en av mina favoritplatser att vara på. Där känner man sig alltid glad!

Har inte så mycket planer för denna vecka. Imorgon lär jag vara ganska trött efter arbetsdagen så då ska jag bara ta de lungt och kanske kolla någon film. På torsdag åker jag till Frölunda efter jobbet och handlar litegrann. På fredag ska jag unna mig själv en spraytanning efter jobbet och sen blir det att packa och städa och på lördag åker jag hem. Spraytanningen håller nog inte enda fram till dimissionen så har faktiskt bokat in en spraytanning i Jeppis på fredag följande vecka också! Lite brun och fräsch vill man ju vara i klänningen sen. Får bara hoppas att färgen blir jämn!