söndag 28 oktober 2012

Så var bloggpausen över

Nåja mina vänner, nu kanske jag får mera tid för bloggandet igen efter denna veckas bloggpaus. Eller ska försöka ta mej tid till det åtminstone. Har haft mycket att göra på sistone, ena dagen denna vecka blev det jobb från 8:00 till 20:30 och efter det träning så jag har så gott som stupat säng när jag väl kommit hem. Men jag tror det blir liiiite lugnare framöver.

Idag har vi varit på Hannes födelsedagsfest, riktigt trevligt! Jag tog en helt nykter kväll medan alla andra fortsatte till Ollis sen. Men det var en ganska god idé trots allt eftersom jag behövdes som chaufför. När jag kom till stan mötte jag mamma och syster och så gick vi på bio på nya Bond-filmen. Klockan var runt 12 när jag kom hem och då kände jag mej plötsligt pigg och kreativ så lagade lax i ugnen, städade, betalade räkningar och lite annat smått och gott. Så kan jag vakna utan en massa söndags-måsten imorgon. Skönt!