söndag 15 december 2013

Amino Energy

Mina aminosyror var slut så jag tog ett varv till Fitnesstukku-butiken för att inhandla mera. Hade tänkt köpa den vanliga favoriten Amino Magic men ville pröva något nytt denna gång. Hittills har mina försök att testa nya aminosyror alltid slutat med att jag gått tillbaka till Amino Magic. Så vi ska se vad jag tycker om denna, ska prova idag! Amino Energy fungerar också som en pre-workout med bl.a koffein så hoppas på ökad energi som kan vara bra trötta morgnar.


Brand of the Year
Drömmer du om en definerad och muskulös fysik? Detta kräver strikt kosthållning och ett tufft träningsprogram som utmanar både dina fysiska och mentala styrkor. Amino Energy kan hjälpa dig att tillfredställa kroppens behov av aminosyror och prestationsökande ämnen vid träning på din maxnivå.
  • Essentiella aminosyror
  • Kväveoxidproduktion
  • Muskelåterhämtning
  • Ökad energi och fokus
ON's Essential Amino Energy innehåller en kombination av lättabsorberade fria aminosyror, inklusive muskeluppbyggande BCAA och L-arginin för ökad vaskuläritet. Samt naturligt prestationsökande ämnen såsom koffein och NO (nitro oxid) producerande ämnen.
  • Endast 10kcal/portion
  • Inget socker och inget fett
  • 5 g mikroniserade fria aminosyror
  • Beta-Alanine
  • 100 mg koffein från grönt te
  • Grönt te extrakt
  • Grönt kaffe extrakt