fredag 18 april 2014

Mot Tammerfors

Sitter som bäst på tåget påväg för en photoshoot med min samarbetspartner Biancaneve. Planen var först att göra en roadtrip med en kompis som skulle följ med men just innan jag skulle gå och lägga mej igår ändrade hon sig och skulle inte följa med ändå. Jag som inte alls var taggad att köra ensam i 3,5h från klockan 6 på morgonen fick försöka hitta på någon annan lösning. Som tur var märkte jag att det gick ett tåg idag som skulle vara framme i lagom tid så det löste sig fint trots gårdagens stressutbrott. Har passat på och läst på PT-provet under tågresan, ganska mysigt att åka tåg egentligen!

Idag ska jag bli sminkad och stylad. Kommer bli så skönt att för en gångs skull bara få sitta och njuta medan någon annan gör mej fin. Sen iväg till en studio för fotografering.

Har denna vecka fyllt i lite papper för att äntligen få registrerat vårat företag. Så det är på gång!