onsdag 16 april 2014

Tack syster


Det finns många som jag vill tacka för denna tids tävlingsförberedelser men ett alldeles eget inlägg riktat som tack till min syster är hon absolut värd. Hon har funnits med längs hela vägen, peppat och motiverat, hjälpt till och gett mej inspiration. Hon har hjälpt mej med att sy om min bikini, lagt på tävlingsfärgen, bott med mej under tävlingshelgen, hjälpt mej med stylingen, fyllt mej med positiv energi och hela tiden hållit mej motiverad att gå ut och ge järnet. 

När jag stod på scenen under den första omgången och jag kände att alla mina muskler började skaka okontrollerat var det hon som tog tag i mina händer när jag gick backstage igen och sa åt mej att ta djupa andetag och under nästa omgång som var final och T-walk gå ut totalt avslappnat utan att tänka, bara njuta! Och när jag stod där på trappan och skulle ut på scenen en andra gång kastade jag en snabb blick bakom mej och där stod hon med brett leende och tummarna upp. 

Jag känner en sån enorm lycka och tacksamhet bara av att skriva detta inlägg. Tänk att jag fått en så fin syster!



 Och hur blev det förresten med kakan som hon bakade till mej?

... den var DET GODASTE JAG ÄTIT I HELA MITT LIV (och försvann ganska snabbt)