tisdag 11 november 2014

En av mina kunder

Alla mina kunder/klienter som jag jobbar med inspirerar mej på ett eller annat vis och lär mej något nytt. Jag stortrivs med att jobba som personlig tränare och det finns inget bättre än när kunderna uppnår sina mål och får en bättre hälsa och livsglädje. Jag ger verktygen men det är de själva som gör det hårda jobbet och jag blir alltid lika stolt när jag ser hur bra de jobbar.

Jag frågade denna kund om jag fick visa "före/efter"-bilderna för hon har gett mej så mycket inspiration och jag hoppas hon kan inspirera er också! Alla behöver inte ha viktnedgång som mål, det är inte det som är poängen. Men alla kan uppnå SINA mål, vad det än är. Det kan vara att få en hälsosammare livsstil, uppnå balans i vardagen, gå upp i vikt, gå ner i vikt, bli starkare, uthålligare osv. Man behöver anstränga sig lite och verkligen ha tålamod. Allt händer inte över en natt. Men tiden kommer gå framåt oavsett så om du varje dag ser till att det går åt rätt håll kommer du att nå dina mål till slut.

Denna kund liknar mej på många sätt och vis, vi har samma kärlek till sötsaker och godis och har förut haft ett "allt-eller-inget" tankesätt. Hon ville hitta en livsstil som hon kan hålla livet ut utan att för den skull behöva gå på diet stup i kvarten. Hon har verkligen gått in för en livsstilsförändring och jag är riktigt stolt över henne!