tisdag 26 januari 2016

Brilliant Smile hos Beauty Bay i Vasa

Förra året blekte jag mina tänder för första gången. Har tidigare testat hemmablekningar men inte riktigt fått den vita nyans som jag ville ha. Fick höra på mitt stammis-ställe Beauty Bay att de börjat ta in en tjej från Sverige som gör tandblekning där med den omtalade Brilliant Smile-metoden. Det ville jag testa och sagt och gjort blev tänderna fräscha och vita. Dessutom helt utan obehag eller smärta.

En gel läggs på tänderna och en blå lampa lyser mot tänderna i 20 minuter. Detta upprepas sen 3 gånger. Så hela behandlingen går på runt 1-1,5h. Jag tyckte det var skönt att ligga och ta en power nap. (Lite pinsamt när jag snarkade till några gånger dock)

Nu kommer den trevliga Brilliant Smile - tjejen till Beauty Bay igen! 1-3 februari finns hon på plats i Vasa och bleker dina tänder upp till 7-10 steg ljusare. Resultatet håller ca 5 år.

Boka tid till Beauty Bay på numret 0456770636 eller om du har frågor maila/ring direkt till Sussie sussie@brilliantsmileakuten.se 0707681771 (lägg till svenskt riktnummer om du ringer från Finland) 

Eftersom hon bara är här några få dagar blir tiderna snabbt fullbokade men några tider fanns ännu :)