lördag 5 juni 2010

Börjar bli frisk

Idag känner jag mej mycket bättre och efter nattens vila hoppas jag på att vara helt frisk imorgon. Börjar känna mej rastlös när jag bara legat och vilat och suttit stilla. Vill springa, träna, träffa folk och ta ut all min överloppsenergi som jag samlat på mej.

Sara och Jonas kom hem i torsdags helskinnade efter deras bilfärd från Italien. Har tyvärr inte hunnit träffa dem ännu eftersom de åkte iväg till Helsingfors nu men om några dagar ses vi. När jag kom hem till Solf idag upptäckte jag förresten att dem tagit med sig hem mina favoritkex och Nutella från Italien. Tror inte dem var menade till mej direkt men det minskade ändå lite i kexpåsen efter att jag varit hemma. Tack tack, det var gott!

Imorgon ska jag klippa mommos och moffas gräsmatta. Om jag känner mej alldeles frisk ska jag också fara till gymmet. Ska bli skönt att röra på sig!