söndag 2 maj 2010

Så var det söndag

Så var det söndag igen och inte vilken söndag som helst. Nej, för idag ska jag till Jeppis och imorgon börjar skolan igen. Efter 6 veckors praktik där jag bott i Vasa med Christian och haft en otroligt rolig tid måste jag nu tillbaka till Jakobstad där tiden står stilla. Nej men det ska väl nog gå bra. Får satsa på träning och skola och efter en månad är det sommarlov! Ännu lite oklart vad jag ska jobba med i sommar men det klarnar väl småningom hoppas jag.

Gårdagskvällen var rolig. Skrattade så mycket att jag har träningsvärk i kinderna. Först var Tomas hit och vi åt kaka och drack limsa, sen for vi till hans nya lägenhet och tittade. Sen for vi ut och köra och hittade på töntiga lekar, haha! Kom väl hem runt 2-tiden, åt lite smörgåstårta och gick och sova.

Förresten, någon som vet om klädbutiker (H&M, Gina Tricot) har öppet idag?