torsdag 29 maj 2014

Ledig dag

Skönt med en ledig dag! Började dagen på bästa sätt genom morgoncardio med syrran. Planen var att köra lite sprint och häcklöpning idag men så öppnade stället först 10:00 så vi tog en lugnare cardio på skogsstigar istället. Mysigt det också. 

 Ska snart iväg till gymmet för att träffa min PT-klient och sen ett träningpass med syrran igen samt Trifinitymöte efteråt. Jag blir SÅ glad när så många redan har sökt och jag är väldigt imponerad av alla ansökanden, vi kommer få ihop ett GRYMT team! Och så roligt vi kommer ha, Sara och jag planerar redan alla roliga teamträffar. Bl.a skulle det ju vara superkul nu i sommar att åka iväg till skärgården och övernatta där, köra morgoncardio på fina skogsstigar och sen göra frukost tillsammans och äta ute i morgonsolen. Det är alltid lika härligt att känna gemenskapen med likasinnade träningsnördar och få diskutera träning och kost med de som delar samma passion för det. Ser fram emot det!

Vill passa på och önska er en fin dag! En liten uppgift till dej: Le mycket idag!  Jag lovar dej att så länge du ler kommer fantastiska saker att hända i ditt liv!