torsdag 26 juni 2014

Fråga -Trifinity Future Diamonds

"Detta låter ju super!! :D Men är det för sent att anmäla sig till "Trifinity Future Diamonds" då? Hade jag vetat från början att ni skulle ha detta teamet med hade jag nog anmält mig, då jag kände mig osäker... "

Vi har fått in en hel del frågor om Future Diamonds som alltså är ett eget litet team som riktar sig till de som är rätt så nya för vad Bikini Fitness är för något men ändå känner att det kan vara något för dem. Också för de som vet att de gärna skulle vilja tävla men inte känner sig riktigt redo ännu, kanske inte ännu har ett exakt datum för själva tävlingen och är nyfikna på hur kropp och knopp hanterar fitnesslivsstilen. När atleten är redo kan hon sen flyttas över till tävlingsteamet. 

För tillfället kan vi ännu inte erbjuda fler platser till Future Diamonds eftersom vi har fullt upp med att starta igång de atleter vi redan valt. Efter några veckor kommer vi att bedöma hur läget är då och finns utrymme för att ta emot fler atleter kommer vi lägga upp mer info om hur du ansöker. Så håll utkik!