fredag 23 juli 2010

Kastanjevatten


Detta är en produkt som gör dej brun direkt! Det är en vätska som till färgen är brun och som du applicerar på en bomullstuss och sedan lägger i ansiktet eller på kroppen.. där du vill bli brun helt enkelt. Tvättas av med tvål och vatten.

Så tycker jag om produkten:
När jag först prövade produkten hade jag inte solat så mycket och inte blivit så brun så det var lite krångligt att få det jämnt när min hud var ganska ljus. Nu när jag fått lite mer färg av solen så är det mycket lättare att få det att se naturligt ut. Har dock kommit på att jag föredrar att droppa några droppar kastanjevatten i en liten kopp och sedan blanda ut det med lite (någon droppe) vatten så blir det inte så mörkt på en gång. Man kan upprepa proceduren efter man lagt första varvet om man ännu vill ha det lite mörkare. Jag köpte mitt på Kicks för runt 9 euro. Inte så dyrt alltså och håller hur länge som helst. Bra när man vill vara lite extra brun och fin någon kväll.

Ps. Använd inte om det regnar eller om du vet att du kommer att bli svettig. Eftersom produkten tvättas av med vatten finns risk att det blir fläckigt.