fredag 4 mars 2011

Sportlov

Har haft sportlov hela denna vecka och det har varit så skönt! Har varit förkyld och hängig den mesta av tiden så har tagit det ganska lugnt. Träning (måndag, tisdag, fredag), umgåtts med Robert, haft filmkväll med Rolle, hälsat på mommo och moffa osv. Nu har Robert rest till södern så saknar mina kokta ägg han brukar fixa på morgonen!

Mycket som ska fixas nu före skolan slutar. Skriftlig rapport om hur yrkesprovet i make up gick, lärdomprovet ska inlämnas, ett tjockt kompendium med en affärsplan ska ifyllas, papper om praktikplats ska fyllas i och lämnas in, åka till Göteborg och göra min praktik, skaffa jobb eller åtminstone ha en plan för hur framtiden ska se ut nu när jag blir klar med skolan.

Det sistnämnda är ganska öppet ännu. Ska jag studera eller jobba? VAR ska jag jobba isåfall? vad vill jag göra? Många frågor men det känns ändå härligt. Nu kan jag göra precis vad jag vill och jag tror framtiden ser ljus ut. Jag är mycket positiv till livet just nu och det har aldrig känts bättre!