fredag 2 november 2012

High on life

Vet inte när jag senast kommit hem så tidigt som 13:30 och arbetsdagen är över. Och hela helgen är ledig, vilken skön känsla! Dagarna går så otroligt snabbt nuförtiden. Mina dagar fylls med jobb och träning men eftersom jag älskar mitt jobb och min träning har humöret varit förvånansvärt på topp även om jag stressat hit och dit. Det känns som att jag inte har några bekymmer i världen just nu, allt flyter på precis som det ska och allt jag någonsin drömt om har jag redan.

Och när jag ändå pratar om det härliga livet kan jag samtidigt passa på att prata om min underbara familj. På senaste tiden har jag tänkt mycket på hur lyckligt lottad jag är som har den familj jag har. Det känns som att någon högre makt samlat de mest godhjärtade, roliga och positiva människor och klumpat ihop det till en familj som jag hade turen att bli en del av.