lördag 17 november 2012

Svar på fråga - ansiktsbehandlingar

Fråga: Hej, Vad har du för priser på dina behandlingar på lady line och vad görs vanligen under en ansikts djuprengörning? :)

Svar: Eftersom jag tycker att många salonger tar orimligt höga priser för ansiktsbehandlingar har jag valt att ha billigare priser för att fler ska ha möjlighet att njuta av en ansiktsbehandlingar och få hjälp med sin hud. Man kan välja på dessa:

90 min - 50 €: Här ingår rengöring, peeling, djuprengöring av porerna, lång och skön ansiktsmassage, ansiktsmask efter hudtyp, ögonbrynsplockning, avslutande ansiktsvatten, ögoncreme och fuktighetscreme.

60 min - 40 €:  Samma som ovan men utan ansiktsmassage och ögonbrynsplockning

30 min - 25 €: Snabbuppfräschning när huden behöver piggas upp. Innehåller rengöring, peeling, ansiktsmask efter hudtyp och avslutande ansiktsvatten, ögoncreme och fuktighetscreme.

På samma gång som jag sköter om huden tycker jag också den mentala avslappningen är en viktig del av behandlingen. Dämpad belysning, avslappnande musik, lugn och fridfullt miljö. Förvånansvärt många känner sig väldigt trötta och slitna idag, det är faktiskt ungefär 8 av 10 som somnar under behandlingen. I denna stressade miljö behövs lite avkoppling för själen också!

Tidsbokning görs direkt till Lady Line på nr 010 396 3200