onsdag 20 mars 2013

Fat-bruner

Tänkte klicka hem någon av Ripped Pro och Ripped Hardcore från Star Nutrition men tror ni inte alla var slut i lager? Damn it!! 

Så då tänkte jag pröva på något annat! Tog det billigaste som fanns på Fitnesstukku, nämligen SmartSupps Burn:



SmartSupps BURN är ett säkert och effektivt tillskott som hjälper dig genom dieten! Tillverkat i Sverige!
  • Reducerad trötthet (niacin och koffein)
  • Ökad uppmärksamhet (koffein)
  • Bevarande av normal ämnesomsättning och normala blodsockernivåer (krom)
Burn är ett kosttillskott innehållande B-vitaminer, krom, koffein (99 mg/kapsel) och växtbaserade ämnen.
 Burn är tillverkad I Sverige och innehåller endast vitaminer, mineraler, örter och kryddor som är tillåtna i kosttillskott. Förutom koffein och B vitaminer som verkar uppiggande innehåller Burn heta kryddor (peppar, kanel och ingefära) samt örter som är rika på flavaner och adaptogener.
Rekommenderad daglig dosering: 1-2 kapslar/dag. 


Och lite CLA, grönt te och L-karnitin är väl aldrig fel:



Celsius klickade jag också hem bara för att de är så goda och för att jag tidigare märkt att jag får bra energi av dem när jag känner mej trött inför ett pass: