söndag 24 mars 2013

Helgen och veckan som gått

Måste säga att jag har haft grymt flyt denna vecka! Alla träningar är gjorda och kosten har följts näst intill perfekt. Har nu bestämt att börja ha söndag som fuskdag. Det har gått otroligt bra att hålla mej från sötsaker fredag och lördag eftersom jag i tankarna vetat om att på söndag, då får jag njuta! Det är helt annat än då jag ätit skräpmat på lördag. Då har det känts tungt på söndag och det har ofta slutat med att jag ätit lite halvdåligt på söndag också. Men nu när jag ändrat en sån liten detalj som att ta söndag som fuskdag istället, shit vilken skillnad! 

Helgen har varit en såndär perfekt myshelg! Mellan fredag och lördag har jag övernattat hemma hos mamma och pappa i Solf, på lördag träffade jag vännen Evelina på stan och natten mellan lördag och söndag spenderades tiden hos söta mommo och moffa. Nu känner jag mej utvilad och fått ny energi av mina nära och kära! (Har inte sovit hemma eftersom min kära sambo festat hela helgen och jag prioriterar min sömn så har inte velat bli väckt mitt i natten. )

Vanligtvis brukar söndagarna vara rätt tråkiga men som sagt, denna söndag = äta gott, så jag har det att se fram emot ikväll! Firar också Robin lite i efterskott ikväll som fyllde år i fredags. Grattis älskling!