tisdag 5 mars 2013

Lite svar på frågor

Jag har lite problem med att svara på kommentarer i kommentatorsfälten när jag använder ipaden. Ibland fungerar det att skriva och ibland inte, vet inte varför. Så nu svarar jag i detta inlägg istället:

- Molkosan finns på hälsokostbutiken och också i en del större affärer som Anttila i Vasa. Det var på Anttlila jag köpte mitt. Kostade lite över 10 euro om jag inte minns fel men då är det en stor burk och man använder bara 1-2 tsk åt gången. Smakar inte så mycket så gott kanske jag inte kan kalla det. Lätt citrussmak.

- Den vita bikiniöverdelen jag hade på en bild här nyligen så är köpt på Gina Tricot. Det var dock förra året så om de ännu finns vet jag inte riktigt.

- och ja, vattnet här är precis sådär underbart ljusblått som alla säger =) vi bor på ett hotell som heter Consance Ephelia Resort. Såhär står det om hotellet :

"Läge:
Constance Ephelia Resort of Seychelles ligger på en privat strandsträcka i Mahe i närheten av Grand Anse Beach, Beau Vallon Beach och Barbarons Beach. Andra sevärdheter i området inkluderar Stade Linite
Bekvämligheter:
Hotellet har en vit sandstrand där du kan koppla av. Tillbringa dagen på stranden i solen på våra solstolar eller koppla av i skuggan med parasoller. På Constance Ephelia Resort of Seychelles kan du skämma bort dig med en behandling på det fullständigt utrustade spat eller ha kul i solen med aktiviteter som sportdykning och snorkling. När du vill koppla av med något uppfriskande att dricka kan du kika in på denna resorts strandbar.
Denna resort i lyxstil har 5 restauranger. Höghastighetsinternet/wi-fi i allmänna utrymmen. Denna resort med 4,5 stjärnor har barnklubb, utomhustennisbanor och fitnessanläggning. Gäster erbjuds kostnadsfri parkering.
Rum:
Rummen har inredda terrasser med utsikt över poolen eller trädgården. De 277 luftkonditionerade gästrummen på Constance Ephelia Resort of Seychelles har iPod-dockningsstation och cd-spelare. Gäster erbjuds kostnadsfritt höghastighetsinternet/wi-fi. Rummen har LCD-tv med satellitkanaler och dvd-spelare. Badrummen har badkar och dusch, dubbelt handfat, lyxtoalettartiklar och hårtork. Alla enheter har minibar och kaffe- och tebryggare. Gäster har tillgång till värdeförvaringsskåp och takfläkt. Städning erbjuds dagligen."