söndag 16 september 2012

Söndagsträning

Veckans träning och kost har inte varit något att skryta om. Som jag misstänkte triggade Goodlife-chokladstångarna (som ska vara lite hälsosammare men hej, vem försöker man lura? Det är godis med protein i och inget annat!) jag köpte på expo bara igång mitt sockersug så alltmöjlit sött har jag ätit denna vecka. Visst behöver man kolhydrater t.ex efter träning men åtminstone behöver jag skippa allt sött, har märkt hur beroende jag är av det. Om jag varit utan socker några dagar går det hur enkelt som helst men så fort jag äter en liten godisbit eller kakbit vill jag ha mera.  Det konstiga är att jag aldrig verkar lära mej. Inga söta proteinstångar för mej, det funkar inte!



Träningen har varit lite sådär. Har åtminstone hunnit med två benträningspass som är det viktigaste. Även mage, biceps och bröst har tränats. Idag blir det rygg och triceps.