fredag 21 juni 2013

På måndag börjar nytt tränings- och kostschema!


Coachen Vanessa mailade igår mitt nya schema och tja, vad säger man... TUR att jag  får sommarledig från jobbet efter nästa vecka så att jag hinner med allt. Mycket träning men jag är väldigt motiverad och väntar med spänning hur formen kommer se ut efter 4 veckor med nya schemat. 

Överlag har jag fått fin feedback av coachen. Lite ändringar är att jag ska köra på lättare vikter för överkroppen nu. Benen hänger efter en hel del men de får jag fokusera på att bygga på efter tävlingen. Går ju som jag sagt tidigare inte riktigt att bygga mera muskler nu under hård diet.



Vill önska er fina läsare en underbar midsommar! Och så vill jag passa på att tacka för att ni är så peppande, motiverande och ger mej inspiration. Det är ett härligt gäng läsare jag har, ni är guld värda!