måndag 3 juni 2013

Svar på fråga - fettförbrännaren

"Är du nöjd med fettförbrännaren?"

Svar: Jo, jag är riktigt nöjd med Swissclinics fettförbrännare som jag nu nästan använt upp. Visst kan man inte säga exakt hur mycket de har hjälp men jag har under tiden jag använt dessa minskat rätt mycket fettmassa. Träningen och kosten är ju det som inverkat mest förstås men kanske har de hjälpt litegrann på traven, som sagt är det svårt att säga.

Jag gillar att de är 100% naturliga, inga konstiga ämnen man behöver oroa sig för. Innehåller bl.a Raspberry Ketone Formula, African Mango Extract, Acai Fruit, Green Tea, Koffein, Apple Cider Vinegar, Grapefruit. Också kalsium och Magnesium tycker jag mej se i innehållsförteckningen. Många av dessa ämnen har jag redan tidigare läst om att har bevisad effekt för fettförbränningen och jag känner inga konstiga bieffekter. Så tummen upp!