onsdag 8 januari 2014

År 2013 maj - juli

Maj

Solen började titta fram och jag hade just fyllt 24 år (sista april). Övade posering så ofta jag kunde och forsatte med diet och träning




Eftersom jag inte köpte godis på helgerna unnade jag mej olika te-sorter istället


Ibland hittade jag på egna recept utgående från de ingredienser jag fick använda under dieten. Receptet på marängdrömmen hittar ni här


Försökte också träna mentalt så mycket jag hann



Publicerade lite progressbilder



Åkte till Helsingfors med syrran för att träna posering med Anna Virmajoki


Spenderade några dagar på sommarstugan på Bergö och bara tog det lugnt, vilade upp och hade det mysigt

JUNI

Fortsatte som vanligt med sminkör-jobbet på Yle och vi hade soliga fina dagar på Strömsö

Besökte igen världens lugnaste, fridfullaste plats - Bergö

Träningen gick bra och jag följde mitt kostschema

Firade midsommar men hade med mina egna matlådor och skippade alkoholen. Men det gick bra ändå!

Vikten gick neråt när jag närmade mej tävling. I efterhand förstod jag att jag kom i tävlingsform lite för tidigt, det var ju ändå flera veckor kvar till tävling.

Mer progressbilder


JULI
Åkte ännu två gånger till Helsingfors med Sara för att prova bikinin och för att ännu en gång träffa Anna Virmajoki och andra bikini fitness tjejer på ett läger


Började gå på LPG-behandling

Flyttade till ny lägenhet. Speciellt förtjust var jag i bubbelbadet!

Fick en present av Robin för att muntra upp mej när dieten kändes tung och humöret inte var på topp



Hade cravings efter Peanut Buttercups!

Klädde mej för en gångs skull i klänning istället för träningskläder när Robins söta syster blev konfirmerad. 


Syrran och jag fortsatte peppa varandra, inte långt till tävling nu!