tisdag 14 januari 2014

Fitness Eventet



På lördag är det alltså dags för Sara och mej att berätta om Bikini Fitness. Tackar för alla superbra tips jag fått! Vi kommer ändå att ta upp rätt så basic saker eftersom vi bara har 45 minuter på oss. Träningen vi hade tänkt göra blir mer som en demo där vi visar olika övningar vi gillar eftersom det väntas mycket folk och vi inte har plats att köra ett ordentligt träningspass med så många.

Själv har jag alltid varit den som fasar för föredrag i skolan så för mej är det ingen enkel sak att hålla en föreläsning. Men något som övervinner den rädslan är strävan efter att så ofta jag kan gå utanför bekvämlighetszonen, alltid VÅGA göra något nytt och utvecklas. Så nej någon duktig föreläsare är jag inte och stappla på ord räknar jag med att göra men efteråt är jag en erfarenhet rikare och en lite modigare människa som pluss i kanten.