tisdag 21 januari 2014

Happiness in a box

Ni vet säkert hur roligt det är när man hör postgubben utanför dörren och det dimper ner ett stort paket genom postluckan! Idag anlände äntligen min första Activebox som jag länge varit nyfiken på.

Många gånger när man ska köpa något nytt proteinpulver eller liknande går man lätt på hur förpackningen ser ut eller hur namnet på smaken låter. Och så kommer man hem, tar en portion och märker att det inte alls smakade så där härlig jordgubbsmilkshake som burken antydde. Där står man då med 1kg av produkten som man måste tvinga i sig innan man köper något nytt, för det kostade ju ändå en hel del.

Det problemet har jag haft många gånger. Därför blev jag så glad när några grabbar här från trakten hittade på Activebox. Du får alltså ett paket i månaden (för 9,90€) med portionsförpackningar med olika typer av kosttillskott (t.ex proteinpulver, aminosyror, pre-workouts, proteinbars) och beskrivning vad det är och hur de används. Så kan man lugnt prova sig fram bland olika smaker och märken. Mycket rolig ide om ni frågar mej! Själv tänker jag spara portionspåsarna tills jag åker på resa om några veckor. Passar perfekt att ha med i väskan!

Mer info hittar ni här