fredag 26 september 2014

Nya maskiner, öppet hus och gratis PT på Wasa Sports Club!


Wasa Sports Club där jag tränar har de nyligen fått in de bästa maskinerna man kan tänka sig, nämligen Hoist! Musklerna bränner på exakt rätt ställen och hela maskinen rör sig så att du ska få den mest optimala kontakten med muskeln som ska jobba! Jag, Sara och Robert är speciellt kär i rump-maskinen nedan:
I början hade jag svårt att få rätt ställning på kroppen när jag använde den men när jag använt den några gånger är jag fast! Har märkt att det för mej fungerar bättre att ha knäkudden på "fel sida" så att när jag jobbar med vänster ben har jag också kudden mera till vänster (även om det står att den skall vara till höger)


Ibland kör jag hela träningspass endast med Hoist-maskinerna eftersom jag gillar hur de rör sig och hur de fungerar. Leg extensionen, leg curlen, bicepscurlen och ryggmaskinerna är också favoriter!





















Imorgon är det Öppet Hus på både Lady Line Centrum och Wasa Sports Club (mina favoritgym!). Då får du alltså träna gratis hela dagen, bra va? På Wasa Sports Club ska du komma ihåg att testa dessa grymma maskiner som finns på övre våningen (samma våning som man går in).

Min personliga tränare till sambo (Robin) och resten av PT:na på Wasa Sports Club ger dej gratis PT-tjänster under dagen och du kan också mäta fettprocent, göra rörlighetstest osv.

Så nu vet du vad du ska göra imorgon =)

http://www.wsc.fi/Etusivu