tisdag 30 september 2014

Walden Farms

Passade på att klicka hem ett lager med mina favoriter från Walden Farms kalorifria såser när de såldes för hälften av priset på Fitnesstukku. Har testat de flesta produkter från Walden Farms och många gillar jag inte alls och tycker de smakar konstigt men så finns det vissa guldkorn som är riktigt goda. På bildens syns ej salladsdressingen Ceasar men den är en favorit och också Thousand Island-dressingen är riktigt god och förgyller en tråkig sallad under diet. Honey Dijon gillade jag också, testade den igår! Italian-dressingen måste jag säga att jag inte har testat ännu så kan inte lova hur den smakar.

De sötare siraperna som jag gillar är i smaken Pancake Syrup och Chocolare Syrup. Passade också på att beställa Strawberry Syrup men har faktiskt inte smakat ännu.


Passade på att beställa dubbla av allt eftersom de hade -50% på alla på fitnesstukku! Och nu när jag hade tänkt tipsa er om det så märker jag att det erbjudandet inte verkar gälla längre. Men nu fick ni i alla fall veta vilka smaker jag rekommenderar.



De mindre burkarna med nån slags majonäs, olika dippar, ketchupen och alla BBQ-såser rekommenderar jag inte, tycker de smakar konstgjort och konstigt!