måndag 1 september 2014

Tack Biancaneve för en givande helg!

Hade en underbar helg i Tammerfors! Började med en snabb visit på fredagen till Biancaneve och hämtade våra team-tröjor som Sara och jag beställt. Sedan funderade jag och Elina på min bikini som de ska sy upp! Spännande med ny bikini, tvivlar inte en sekund på att den kommer bli superbra! De vet vad de gör på Biancaneve och ska du ha en tävlingsbikini är det dit du ska vända dig! 

Checkade in på hotellet, sov en liten stund och sen kom systeryster Sara. Vi började med att gå och handla mat, åt och sen slocknade vi efter några timmars kvällsprat. På morgonen ringde klockan och vi var ivriga att äta hotellfrukost! Jo, jag äter också hotellfrukost även om tävlingen är om 2 veckor. Så länge man har koll på vad saker och ting innehåller är det lugnt!

Mötte upp Christina på en kaffekopp innan det var dags att bege sig till Tampere-talo där vi träffade härliga Michelle Brannan. Sara och jag gillade henne skarp och hon delade många av våra egna syner och åsikter om grenen.  Hon berättade om kost, träning, förberedelser inför tävling och alltmöjligt intressant. Sen lyssnade vi också på två andra föreläsare som berättade mera om bl.a kosten, tiden efter tävling osv.

Avslutade dagen med poseringsträning med Michelle. Det var ett härligt gäng tjejer vi träffade under denna Tammerfors-vistelse och nöjda och glada satte vi oss på tåget hem till Vasa. Tackar Biancaneve som ordnade seminariet och hoppas på fler liknande evenemang!

Bilder från Biancaneves Facebook-sida!