måndag 19 mars 2012

Måndag 19.3

Äntligen hemma efter en dag med mycket att göra. Men roliga saker har fyllt min dag idag!

Började dagen med att väcka upp Robin klockan 7 och sen iväg på 50 min morgonpromenad. Sedan en mysig frukost och iväg till Skönhetspunkten för jobb klockan 10. Efter detta klämde jag in ett ben-pass på gymmet före jag gick till stan och träffade Chotta. Vi drack Cappuccino och pratade om allt och lite till. Mycket trevligt!

Efter kaffet gick jag direkt till LadyLine där jag fortsatte med behandlingar. Ansiktsbehandling, frans-och brynfärgningar och vaxning var kundernas önskemål idag.  På LadyLine har jag varit tills nu för några minuter sen då jag kom hem. Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen!

Några av dagens benövningar:
Seated Hip Adduction

Stående vadpressCalf Raise on Calf Bench