tisdag 14 september 2010

Vad hände?

Började må väldigt underligt efter att jag ätit en alltför söt och mjölig banan. Drack några glas vatten till och en multitabs+grönt te + omega 3. När jag sen skulle göra mej klar för att åka iväg mådde jag riktigt illa och kände mej spyfärdig. Magen som inte är van med kosttillskott när jag åt dem på nästan tom mage och inte ätit dem på ca 1 månad? Fått någon bakterie efter resan eller kanske bara har stressig mage med allt bilkörande och båtåkande? Bananen som var dålig? Tja, ingen aning.

Har hunnit ringa och säga till Sanna att jag inte kan komma idag efter att ha behövt spy en gång. Inte vill man ju sitta och oroa sig för att behöva springa och spy igen mitt under föreläsningen. Nu mår jag dock hur bra som helst. Vet inte vad det var frågan om. Så otur, hade gärna farit med på kursen och fått massor med praktiktimmar för det. Suck.