söndag 18 augusti 2013

I Vasabladet idag



Om ni vill läsa om när jag putar med rumpan mot publiken ska ni läsa dagens Vasablad, haha!



Tackar Vasabladet som har följt med oss dessa dagar, roligt att en så ny grej som Bikini Fitness lyfts fram (även om jag vet att det finns mycket delade åsikter om grenen!)



Och så får vi hoppas ingen satte morgonkaffet i halsgropen för de stora bikinibilderna!:-D

Nu är det alltså 2 veckor kvar till FM! Denna vecka har gått snabbt och jag har haft mycket att tänka på med jobb och vardag så träningen har blivit lite lidande. Nytt kostschema börjar jag imorgon så idag gäller det att förbereda all mat. 

Jag har haft en helt underbar helg med syrran. Efter att vi kom hem från Uleåborg igår kom vi på idén att åka hem till Solf och sova där en natt. Sagt och gjort, vi packade våra grejer och hade en lugn skön lördag kväll med världens bästa mamma och pappa. Det behövde jag verkligen och jag är nu utvilad och fylld av positiv energi.