lördag 24 augusti 2013

Vilodagar

Sedan igår har kroppen sagt ifrån. Förkylning, småfebrig och allmän trötthet har dykt upp (riktigt lägligt en vecka före tävling medan jag varit frisk som en nötkärna i ungefär ett år nu, ni kan förstå min glädje, suck). Så det blir 3 dagar vila från träning nu.  Jag tror att det är riktigt positivt för kroppen att vila men samtidigt skulle jag vilja vara taggad och pigg till tusen nu före tävling. Jag vill fullfölja mina träningspass, vara pigg och ha massor av energi och känna mej motiverad att ställa mej på scenen. Nu känns det, tja, sådär. För mej går träningen och kosten hand i hand. Tränar jag inte så är jag inte lika motiverad att följa kostplanen heller.  Men jag hoppas jag är frisk och kry på måndag, mycket som ska göras veckan innan tävling. 


 Efter att vi stigit av scenen för 2 veckor sedan. Känns som att tiden går lååååångsamt nu.