onsdag 14 augusti 2013

Svar på frågor del 1


  • Här kommer några svar innan jag sticker iväg för morgonträning! Många frågor har droppat in som handlar om min egen träning och kost som jag tyvärr inte kommer kunna svara på eftersom jag enligt kontraktet med mitt team inte har tillåtelse att ge ut mitt tränings/kostupplägg. Men ska göra mitt bästa att ändå försöka hjälpa till!

  • Frågor & Svar:

  • Anonym
    Hej! Vad är det för skillnaden i träningen mellan Bodyfitness och bikinifitness? =)
  • Svar: I Bodyfitness har man mera muskelmassa, mindre fett, är mera "torr" och poserar annorlunda än i Bikinifitness

  • Anonym
    Hur går det till med food-preppen? Hur många dagar brukar ni förbereda och vad håller bra? Du är grym!
  • Svar: Jag förbereder veckans all mat på söndag - steker kött, väger upp det och lägger i matlådor. Jag gör färdiga portioner i kylskåpet för ca 3 dagar framåt och det jag äter resten av veckan lägger jag i frysen (förutom grönsaker som inte fungerar så bra att frysa, det lägger jag sen till i matlådan jag tar från frysen)

  • Anonym
    Hej, hur brukar du göra din morgoncardio? Tycker du att det räcker om man gör sin cardio gående på morgonen, jag tycker att det är väldigt svårt för mig att försöka springa strax på morgonen!
  • Svar: Det räcker bra att powerwalka på morgonen, man måste inte göra något mer invecklat än så :) Känn efter själv hur det känns bara.

  • Anonym
    Vad ska man göra om man är galet mörk under ögonen hela tiden trots att man sover tillräckligt? Inget smink täcker det ens.
  • Svar: Här skrev jag ett inlägg du kan hitta tips på: http://camillamillas.blogspot.fi/2012/06/svar-pa-fraga.html