måndag 12 augusti 2013

Stödet från familjen

Detta inlägg vill jag ägna till min underbara, stöttande familj. Fitness är ju trots allt en rätt speciell sport som kräver helt andra förberedelser än att t.ex spela fotboll. Här handlar det om att ägna timmar på gymmet, gå ner i fettprocent och visa upp sig på en scen i minimalt med kläder. Att ändå kunna säga att min familj stöttar mej till 100 % är helt underbart och jag hade med handen på hjärtat inte klarat det utan deras stöd. Att se dem heja på mej från publiken var så obeskrivligt skönt och deras stolta kramar efteråt.

Så TACK till världens bästa mamma, pappa, syskon, mommo, moffa, moster, Robin, Jonas, Robins familj och alla andra som stöttat längs vägen och fortsätter att stötta och peppa. Jag är så lycklig som har er!

 Igår var vi på middag till Linds kök. Denna bok fick jag av min söta mommo och moffa. Den får bestämt en hedersplats bredvid pokalen: