tisdag 6 april 2010

Ändrade planer

Är hemma redan! Blev ingen inspelning idag av olika anledningar. Lite synd att jag åkt dit i onödan och att jag missar en praktikdag på Ihohud för det men jag är glad ändå! Skulle i och för sig säkert kunna fara till ihohud idag nu när det blev ändrade planer men jag tror inte jag börjar rådda mera med det nu. Det får vara som det är nu!

Så vad blir planerna idag då? Tänker kanske gå en sväng till stan och se om jag hittar något trevligt. Sen blir det gymmet med mamma klockan 2 och jag tror jag tränar ben idag. Funderar också om jag ska gå förbi en hälsokostbutik och se vad det finns för detox-grejer. Har ätit så otroligt mycket ohälsosamt nu att det känns som att jag behöver ta i med hårdhanskarna och rena kroppen från allt socker. Kommer bli grönsaker, kyckling, fisk, nötter, frukt, vatten och grönt te som gäller några dagar nu!

Och så en bild på lite av sminket vi använder på Yle om nu någon är intresserad: