fredag 9 april 2010

Fredag 9.4



Kom just hem från mommo och moffa. Har varit där och druckit kaffe och så har jag masserat mommo som övning inför world skills-tävlingen. Börjar närma sig och jag har inte tränat alls. Men men.. det får gå som det går! Medan jag masserade hjälpte moffa Christian med bokföring och skatt och grejs. Som vanligt fick vi med oss en massa gott hem: Pannkaka, rulltårta och munkar!


Nu sitter jag lite ensam och övergiven :P Christian for ut och träffa några kompisar och dem skulle prata bilar och sånt ointressant så jag bestämde mej för att lämna hemma. Dessutom går jag omkring med smutsigt hår och mysbyxor så jag är inte alls på humör att vara ute bland folk. Om någon av mina kära vänner känner sig som en ensam själ just nu så vet ni var sällskap finns!

Bild från mommo och moffas som jag tyckte var fin :)