lördag 12 maj 2012

Ingen present till morsdag?

Gå in och till Lady Line i centrum och köp ett presentkort till en skön behandling! 



Varför inte till Hot stone massage? Under maj månad har jag erbjudandet -20% på Hot stone massage. Detta gäller även om du köper presentkort. Välj mellan 30 min, 45 min, 60 min eller 75 min. 


Hot Stone massage är en avkopplande behandling som är bra mot spända muskler, om du är stressad, har värk i muskler och leder eller om du bara vill koppla av en stund.


Priser:                        30 min: 32 €   /norm 40 €      
                                                    45 min:  40 €  /norm 50€                                
                                                  
60 min:   48€   / norm 60€
                                      
75 min:  56 €  /norm 70€


När du köper presentkort till mina behandlingar på Lady Line betalar du antingen kontant eller bankgiro.


Andra behandlingar:


Klassisk ansiktsbehandling 90 min: Behandlingen görs speciellt anpassad efter just din hudtyp och din huds behov. Innehåller rengöring, peeling, portömning, ansiktsmassage, mask, brynplockning, ansiktsvatten, fuktighetscreme efter din hudtyp, ögoncreme
50 €


Ansiktsrengöring 60 min: Ansiktsbehandling med fokus på rengöring. Innehåller: Rengöring, peeling, portömning, rengörande lermask (eller annan mask enligt hudtyp), ansiktsvatten, fuktighetscreme, ögoncreme
40€

Vitaminbehandling till ansikte 60 min: Passar bra till dig med mogen hud som saknar lyster och även dig med solskador, pigmentfläckar, torr hud eller annars känner att huden behöver en energikick.
Innehåller rengöring, peeling, massage med morotsolja, vitaminmask, c-vitaminserum, ansiktsvatten, fuktighetscreme, ögoncreme
50€

Ansiktsbehandling Express 30 minNär huden behöver en snabb uppfräschning. Innehåller rengöring, peeling, ansiktsmask efter hudtyp, ansiktsvatten, fuktighetscreme, ögoncreme
25€

Frans & Brynfärgning samt brynplockning: 20 €
Fransfärgning: 15€
Brynfärgning + brynplockning: 15 €
Brynplockning: 10 €. I samband med behandling 5 €

Handvård/ manikyr 60 min: Nagelformning, borttagning av torr hud vid nagelbanden, nagelbandsolja, handmassage, nagellackning + ev. dekoration med nagelstenar eller dekorationsbilder
40 €

Snabbmanikyr 30 min: Nagelformning, lätt putsning av nagelband, nagellackning
25€

Vaxning:
Hela ben: 40€
Halva ben: 30€
Armar: 25€
Överläpp: 10€ (5€ i samband med annan behandling)
Ansikte: 10 - 15€ (beroende på hur stort område)


Massage:
Nack & ryggmassage 30 min: 25€
Nack & ryggmassage 45 min: 30 €
Helkroppsmassage 60 min:     40 €