tisdag 29 maj 2012

Update

Ursäkta så mycket för min dåliga uppdatering. Har så mycket jobb denna vecka att jag inte hinner med så mycket annat. Men från och med nästa vecka har jag lugnare schema så då lovar jag bättra mej och dessutom svara på alla skönhetsfrågor jag hittills inte svarat på (men ska försöka hinna denna vecka).


Började dagen med väckning 5:30. Iväg till Lady Line. Hade hoppats på att Morningsbody skulle bli av men misstänkte att det inte var tillräckligt med folk. Det hade jag rätt i så det blev 30 min på crosstrainer och några magövningar. Efter det har jag jobbat både på Skönhetspunkten och LadyLine. Hann också med två benövningar på LadyLine mellan de två arbetspassen. Låter kanske inte så märkvärdigt med bara två övningar men har man bråttom och bara hinner med några få övningar är det bättre än ingenting. Tar man alltid vara på de små stunderna där man har lite tid över så har man i slutändan fått gjort ganska mycket. 


Ikväll kommer Sara och Jonas hem, Jippiiii!