fredag 18 maj 2012

Löshår från rapunzelofsweden

Många frågar om vad jag använder för löshår, här hittar ni det.  Det är alltså clip-on som man knäpper fast med spännen då man vill ha lite längre hår ibland. Jag har haft såna som man limmat fast också men håret blev väldigt slitet av det och obekvämt var det.
#60 CLIP ON HIUSTENPIDENNYS 50cm (110g)
Och här har jag på mig löshåret:


Tyvärr är det aldrig så ljust som mitt eget hår är så ofta brukar jag lägga i någon slinga med blekning och sen använda silverschampo för att ta bort den gula nyansen. Men för de som inte har lika vitt hår som jag passar det säkert bra. Det finns många olika färger så det finns något som passar alla. Här finns olika att välja på.

CLIP ON HIUSTENPIDENNYKSET - #1 CLIP ON HIUSTENPIDENNYSCLIP ON HIUSTENPIDENNYKSET - #8 CLIP ON HIUSTENPIDENNYSCLIP ON HIUSTENPIDENNYKSET - #530 CLIP ON HIUSTENPIDENNYSCLIP ON HIUSTENPIDENNYKSET - #P6/60 CLIP ON HIUSTENPIDENNYSCLIP ON HIUSTENPIDENNYKSET - #P18/60 CLIP ON HIUSTENPIDENNYSCLIP ON HIUSTENPIDENNYKSET - #PUNAINEN CLIP ON HIUSTENPIDENNYS