lördag 12 maj 2012

Segt

Idag känns det riktigt segt att stiga upp och fara iväg och jobba. Ont i magen från allt tortilla-, godis- och chipsätande igår har jag också. Fick bli en fuskdag med kosten (jag behöver min fuskdag!). Men en riktig rolig kväll var det!


Egentligen vet jag inte varför jag frivilligt skrivit in jobb de senaste lördagarna (och nästa lördag). Jag tror alltid att jag ska vara så pigg och inte ha något emot att jobba en stund när lördagen kommer men man känner sig ändå lite sliten när man jobbar 6 dagar i veckan.  Jag tror jag behöver mina två lediga dagar.  Nåja, inte ska man ju klaga. Lär bli ganska lugnt under sommaren när folk åker iväg till villor och liknande och inte tänker så mycket på att komma på behandlingar. Så det får bli en intensiv jobbmånad denna månad så kan jag med gott samvete ta lite ledigt sen.